Emner: Lykkepiller.
Se enkelt indlæg
Gammel 27-11-2013, 07:56   #29
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Præcis - jeg hader bare alle former for TVANG. Og så har jeg det generelt svært med, at ''nogen'' skal fortælle mig, hvad der er godt for MIG - især hvis udtalelserne IKKE kommer fra en fagperson, men fra en sagsbehandler som kun flygtigt har fået stikord fra en klam lægekonsulent, der end ikke har mødt én!!
Det er sgu ikke behandling, det er vanvid og en del af kassetænkningen.

Og hvis nogle psykiatere går med på dén galej, så er de jo binde gale, og behandler i virkeligheden et sygt system, og ikke patienten.

Jeg har altid holdt skæg og snot for sig. Ved godt det kan være svært for nogen mennesker, men selv har jeg aldrig gået på kompromis.

Jeg kan kun give EndnuEngang ret i der er en smule zombieeffekt over lykkepillerne, følelserne er der lagt filter over, og orgasme kan sammenlignes med det lille bib der kommer fra microovnen, når Lørdagskyllingen er klar, til trods for man har måtte kæmpe sig til den, i noget der ligner evigheder. Så har man en partner, er der dømt tørke på området - man orker bare ikke kampen for ingenting!
(Har så gode erfaringer med lykkepiller af mærket Remeron (Mirtazapin), de påvirker ikke sexlivet), men øger derimod vægten, hvilket måske heller ikke føles super sexet.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat