Se enkelt indlæg
Gammel 15-11-2013, 20:27   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ha ha ja vi skal nok lige vænne os til at lave vores egen tråd og ikke bare skrive videre i en anden...

Det skulle jo være det der ville være en fordel så man nemmere kan finde de ting man søger....

Denne tråd feks....et godt tilbud til begynder....ja den er nem at finde når den ligger i sin egen tråd....men meget sværere hvis den drukner i en anden tråd...

Håber i forstår hvad jeg mener...

Jeg har ihvertfald lige smidt dit indlæg Bodrum over så det er en selvstændig tråd...

Enig i at det er et godt tilbud....

Men jeg vil ikke tro at det er det bedste til en ny damper....for der er for meget der kan skilles ad....og nej det er ikke fordi folk er dumme...men det er mere det at man bare skal have noget du kan fylde på og så skal det virke og når det ikke virker mere ja så skal man kunne smide det væk....

Det gøres nok bedre med en billig CE4 V2 tank end med en protank hvor man skal til at skifte coilen i...

For at illustrere at det er et godt tilbud Bodrum har lagt på den protank...ja så se samme tank på tilbud her http://e-cigaret-nu.dk/kanger-tanke-...rotank-ii-p107

Lige under 200 kr....

Så folkens....se jer for inden i køber grej derude....der er så stor forskel på priserne så man kan spare massere af penge på at handle det "rigtige" sted...

Det spinner batteri er også rigtig billigt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat