Se enkelt indlæg
Gammel 05-11-2013, 23:41   #62
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser

føler mig STÆRK underholdt af dig TG - og kan kun bifalde ovenstående!
MEN nu er der jo ganske megen alvor bag underholdningen ...


Personligt er jeg sikker på, at hvis man i familiehistorien har afsæt i nogle af de i historien mest privilegerede på dansk og russisk jord og i den anledning har haft Den Russiske Revolution 1917 og Lensafløsningen i 1919 tæt inde på livet, så er man ganske godt klar over, at socialøkonomisk stabilitet er en garanti for at kunne bevare de privilegier, som man fortsat har evnet at beholde eller genvinde.

Og hvis man har en blodline, der (på bedste Dan Brown vis) kan føres tilbage til The King of Kings, så kan man altså godt kende forskel på Goldman og Goldschmidt ... selv om der er pyntet med guld i begge navne.


Jeg vil derfor anbefale såvel en "blå", "blå-rød" som "rød" regering at medvirke til at sikre den socialøkonomiske stabilitet frem for, som "nyttige idioter" & marionetter for (nogle toneangivende af) de få, at gøre det modsatte.


Det er vores forbandede pligt at værne om hinanden og dette "rumskib" af en vandplanets rejse igennem rum & tid og en kæde af generationer - og altid sikre os, at vi aflevere det lånte til næste generation i samme eller bedre stand end da vi selv overtog det.

Alt andet vil være ren proletar tankegang / politik ... og så kan enhver og eftertiden dømme om hvorvidt virkeligheden (herunder den politiske) har hævet sig ud over det niveau.


Så sæt jeres X fornuftigt og velovervejet d. 19. november 2013 og ved alle efterfølgende valg til såvel Kommunalbestyrelser og Folketing.
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat