Emner: Diversesag
Se enkelt indlæg
Gammel 21-10-2013, 02:29   #1
Libra80
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-07 2013
Lokation: Middelfart
Indlæg: 4
Styrke: 0
Libra80 er ny på vejen
Diversesag

Jeg sidder og læser hele min sagsmappe igennem. Og jeg har besluttet at starte med slutningen af sygedagpengene.

Jeg søgte om forlængelsesmulighed, men fordi jeg gik på Give Smerteklinik og Middelfart Kommune stemplede dette som "behandlingstilbud, der ikke ville give behandlingsgaranti indenfor 52 uger", mens Give Smerteklinik fastholdt at "de ikke er et behandlingstilbud".

Ja, sådan kan det gå!

Nå, men så ser jeg jo så, at der i Sygedagpengeloven står:

"§*28. Før udbetaling af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§*24 og 27, skal kommunen foretage en individuel, konkret vurdering af, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension. "

Så begynder jeg at gruble... Bummelum, leder i alle papirerne...

Jeg er oprettet som en DIVERSESAG!

Eneste visitation er et møde mellem sagsbehandler og Job & Kompetencehuset, og eneste kommentar hertil er:

"Det vurderes, at borgeren er indsatsklar, men ikke jobklar, jf. Bekendtgørelse om Visitation og det individuelle kontaktforløb § 5, stk.4, nr. 4, da der endnu ikke foreligger afklaring af hvilket job borgeren kan bestride eller afklaring af borgerens beskæftigelsespotentiale.”

A HVAD???

Den lov udgik 10. juli 2009 til fordel for Matchvurderingsloven ... Og der FINDES i øvrigt ingen § 5 stk. 4, nr. 4 ...

1. Hvad f*nden er en diversesag?

2. Har de overhovedet efterlevet sygedagpengeloven §28?

3. Er jeg visiteret? Og til hvad?
Libra80 er ikke logget ind   Besvar med citat