Emner: Lovgivning?!
Se enkelt indlæg
Gammel 18-08-2013, 22:40   #6
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Popiae, jeg har kigget på AST:

http://www.ast.dk/publikationer/prak...a=2009&skID=38

Og har fundet den her som mest minder om det du nævner.

Beskæftigelsesankenævnenes afgørelser i klager over standsning af sygedagpenge
Korrekte afgørelser på klager over standsning af sygedagpenge En ny praksisundersøgelse fra Ankestyrelsen viser, at beskæftigelsesankenævnene i de fleste tilfælde ..
26. maj 2009 Link: - Beskæftigelsesankenævnenes afgørelser i klager over standsning af sygedagpenge - Beskæftigelsesankenævnenes afgørelser i klager over standsning af sygedagpenge


Snakker vi den samme "praksis undersøgelse"?
Beklager at jeg ikke har opdateret dig pr mail.
Men har ventet i to uger på at artiklen bliver frigivet på avisen.dk - forrige uge afventede jeg svar fra Mette F. og i den her uge, fik jeg af vide at den senest ville komme op fredag. Så det er op til redaktionen på avisen.dk hvornår den skal offentliggøres nu....



Nøgne tæer:
Et eksempel er, at borgeren bliver modregnet i kontanthjælp, når borgeren har fået medhold i BAN, og der ligger tre principafgørelser på området, som siger at borgeren skal modregnes enten under indtægt eller formuebestemmelser.
Hvorfor skal borgeren klage over et sygedagpengestop, hvis han så bliver straffet økonomisk?

Det er som at sige, okay vi giver dig ret. du skulle have haft ret til sygedagpenge i perioden, MEN nu kan du ikke få kontanthjælp de næste seks måneder.. så vi vælger at modregne den efterbetaling.. Total hul i hovedet..
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat