Se enkelt indlæg
Gammel 13-07-2013, 00:59   #1
Lejonet
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-07 2013
Indlæg: 2
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Lejonet er ny på vejen
ej jeg er en mand på 44 år..
som har gået hjemme i 7 år hvor Mariagerfjord komun har sendt mig rundt i systemet uden at komme fram til hvad der skal ske med mig og min framtid..selv om loven siger 52 uger så skal der ligge en afklarning...

Har haft 14 sagsbehandlere..og 3 konsulter.. og reveliderings center på min sag 10 uger træning med psysoterapi og det er stadigvæk ikke kommet fram til et beslut bliver bare hved med at lave handlings planer..

Har ned slidt skelette i ryggen MB_schuermaan på 4 ryggvirvler og gigt i skuldern og på atlas nakken..samt en meget slidt håndled..

har æven fået konstaterat Post Tra Stress syndrom og personligheds forstyrelse..

kronisk tarm infektion med store mave smærtor
har været igenem mindst 10 undersøgelser det sidste året..

hvilket gør at jeg spiser en masse smærtstillende medicin 450 mg tramadol om dagen..og lidt anden medicin samt sovpiller.
så man går omkring mere el mindre dopet hverdag.!!

og nu har komunen bestæmt at sende mig ud i 37 timers arbejds prøvning self om det tidigare har vidst sig at jeg ikke engang kan holde til en 15 timers uge..

Så nu skal jeg lide endnu et nederlag og gå og sige til mentor hverdag at jeg ikke kan holde til mere og at jeg går hjem..Samt ringe og sygmelde mig når jeg ingengang kan komme ud af sengen pga store smærtor i ryggen..

syntes også at når de ber folk med kroniske smærtor om meget når vi skal arbejde 2 timer og så bare ha 10 min pause og så arbejde 2 timer mere og stå op og arbejde en hel dag når man har store problem med ryggen..

men til komunen siger virksamheden de at de viser skånehensyn..men i virkligheden er noglet helt andet...det eneste er at vi står på gummi tæppe og har et bord man kan høje og sænke.!!
------------------------

føler at virksamheden udnytter os..er det vilken lovligt

Er det lovligt for komunen at sende en ud i arbejdsprøvning på en fabrik hvor det er 46 heltids ansatte...og så er vi 9 personer i arbejdsprøvning og 1 mentor...

i princip står vi og laver et ganske aldmindeligt arbejde vi er 6 personer som står og samler legetøj og 1 mentor som går rundt og kigger hvad vi laver.!!....vi har ingenting med de fast ansatte at gøre..og var det ikke så att vi samlede det og pakkede legetøjet skule ju virksamheden mangle arbejds kraft..
har regnet ud at genem os i arbejds prøvningen kan virksamheden spare omkring 300 arbejds timer i ugen...

Man har ju hørt at man ikke må tage arbejdet fra en ansatt og at det ikke må være konkurance forvridende...
Lejonet er ikke logget ind   Besvar med citat