Se enkelt indlæg
Gammel 30-04-2008, 08:06   #5
akp
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-12 2007
Indlæg: 26
Styrke: 17
akp er ny på vejen
Hej igen

Tak for jeres søde svar! ja det er fordi min mand har indtægt at jeg ikke kan få kontanthjælp. Jeg tror de sender mig i arbejdsprøvning fordi de ikke ved hvad de skal gøre ved mig, og jeg åbenbart bliver ved med at genere dem.. Jeg ved gennem mit studie, praktikperiode og mit almindelige dalige liv at når jeg har været i gang en halv dag intensivt, så er det ned og ligge og skånehensyn resten af dagen.
Hvordan foregår en arbejdsprøvning? 37 timer er totalt vild og urealistisk - hvis jeg kunne det havde jeg ikke brugt de sidste 2,5 år på at være i systemet men fået en karriere... Hvordan får man timeantallet sat ned?

Og jo jeg er i fagforening, og har aldrig talt med dem fordi jeg aldrig har arbejdet på ordinær vilkår efter jeg blev færdig med min uddannelse - jeg har stået i ventesystem i kommuen siden (de første 1,5 år gik med at være sygemeldt - blive raskmeldt af kommunen... sygemeldt - blive raskmeldt af kommunen osv. osv indtil jeg fik det råd herinde ikke at lade mig frivilligt raskmelde og derfor er der nu gået et år). Men jeg tror jeg vil prøve at kontakte dem som I har foreslået.

Tak for støtten!
Akp
akp er ikke logget ind   Besvar med citat