Se enkelt indlæg
Gammel 26-05-2013, 18:50   #1
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Vedr rehab´s indstilling til fleksjob, skal den følges ?

Hejsa.

Jeg syntes at have læst et eller andet sted, at hvis kommunen ikke følge rehabiliteringsteamts indstillng så skal den forlægges rehabiliteringsteamet igen.

Mit spørgsmål :

Jeg er visiteret til fleksjob fra den 1/5-2013, min sagsbehandlers og rehabiliteringsteamtets indstilling lyder på hjemmearbejde med opkobling til internettet i et eller andet IT job hvor jeg har nada erfaring.

Hvor bogstavligt mener i at man skal følge rehabiliteringsteamts indstilling ? min jobkonsulent var noget uforstående over denne indstilling som jeg henviste til ved vores samtale, så mit spørgsmål går på, er det noget man skal slå hårdt mod hårdt imod og kræve sin ret at rehabiliteringsteamets indstilling bliver fulgt når den er godkendt af kommunen ?

Kan oplyse at det var deres indstilling til nævnte job område som rehabiliteringsteamet brugte til afslag til min ftp ansøgning, derfor har kommunen jo sagt god for rehabiliterigsteamets indstilling, da jeg så kunne jobbe hjemmefra om natten hvis smerterne tillod dette, som der blev sagt, underforstået at jeg med et hjemmearbejde har 24 timers rådighed til at tilrettelægge hvor jeg kan holde ud at arbejde mht mine smerter.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat