Se enkelt indlæg
Gammel 19-05-2013, 16:50   #37
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sadzombie Se meddelelser
Jeg vil sætte pris på at de af jer der kun skriver for dømme mig (og ud fra ganske lidt baggrundsviden omkring min situation ) ikke skriver mere. Det hjælper mig ikke - gør det faktisk kun værre.
Man kan hvis man vil fjerne bestemte personer så du slet ikke ser deres indlæg.

Men du skal ikke føle der er nogle der fordømmer dig,der er nogle der prøver at hjælpe dig,og på k10 er vi mange som er meget forskellige,og du vil derfor også få forskællig respont.

Hvis alle bare ryg klapper så kommer man jo ikke rigtig vidre vel men jeg håber da ikke jeg har skrevet noget der får dig til at få det dårliger ,det i så fald ikke min mening så.

Med hensyn til ferie så ligger det meget tungt med at få lov til det når man er under afklaring,fordi det jo vil forlænge din sag/afklaring.

Den med børnehaven på besøg der ville jeg nok severe is og vafler der krummer på servise af pap med saftevand tl. det kræver stort set ingen forberedelse og koster ikke så meget igen,

Skal man altid gøre hvad børnene vil,nej ikke altid,man kunne sige det må vente ,til afklaringen var overstået,men det ville så give afklaringen et forkert udfald,for der kommer jo flere børnefødselsdage,og det skal der også være overskud til samtidig med et job i fremtiden.

Men du har da også dit at se til en mand med stress, afklaring og flytning oven i,det kunne da få de fleste til at tænke HVORFOR skal det være lige nu med en afklaring,det tror jeg også jeg ville tænke.men komunnen har deres egen rytme og når de slår på trummer så har man bare at danse.
Og så må man prøve at komme helskindet igemmen så godt man kan,og spørgmen her inde, så er der altså nogle der har en mening om hvordan man lettes kommer gemmen det.

Rådene kan man heldigvis selv sotere som man vil

undskyld det blev vist noget langt
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 19-05-2013 kl. 16:56.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat