Emner: På gaden ?
Se enkelt indlæg
Gammel 13-05-2013, 16:06   #8
morgenstjerne
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 32
Styrke: 12
morgenstjerne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
HADER selv deres møde breve, det er aldrig det der står på dem som jeg så skal når jeg dukker op....


Er altid et almindeligt møde fordi jeg vi skal snakke om hvad der skal ske i min viderer aktivering og når jeg så dukker opstår der en sagsbehandler jeg aldrig har mødt før og siger de har lavet planen uden mig og sådan og sådan, jeg skal begynde i morgen det er fuld tid jeg skal skrive under...

Så står jeg altid øh ved du godt jeg er syg osv osv..??

Stor undren for det står der da ikke nogen steder påstår de altid

Mærkeligt at folk til tider går amok på job centrene ikke....

Finder det utroligt at de ikke kan behandle folk anstændigt...

Og ja jeg havde håbet På et Rehabiliterings team, det stod der også til at starte med jeg skulle, men jeg går ud fra det er sparet væk for er istedetfor kommet på det team UDEN en læge...

For tror ikke på at en læge ville kunne sidde og kigge på mine mange kroniske sygdomme og sidde overhør for en sagsbehandler der mener der ingenting er...

Men uden en læge kan de jo sidde og gøre hvad de lyster.....
Ja jeg går i det centrale Kbh i Skelbækgade og der kommer der virkelig mange forskellige typer så der er altid en eller to store vagter på...tænk at det er nødvendigt! og der er det altså et rigtig hårdt miljø ...så der er næsten ny social rådgiver hver gang man kommer tror de brænder ud.....og ellers skifter de bare rundt hele tiden.. ja man lærer dem ikke at kende og de er ikke inde i ens sag.ligesom du siger.


Ja jeg håber ikke de sparer lægen væk så...men så langt havde jeg ikke lige tænkt .Det kan måske nogle gange være værre at have noget fysisk for hvis de ikke synes det er slemt nok får du jo smerter af det de sætter dig til og det synes jeg er 100% uacceptabelt ...nu ved jeg ikke hvor slemt det er men de kan jo ende med at gøre dig så syg ...at der ikke er anden udvej end førtidspension som de så selv har banet vejen for...meget underlig strategi.
morgenstjerne er ikke logget ind   Besvar med citat