Se enkelt indlæg
Gammel 06-05-2013, 08:48   #4
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
Her må jeg være med.

Jeg er også ved at søge FTP, og jeg er helt oppe i det røde felt bare tanke om "brug for alle" er det noget man skal melde sig til osv sov?
Nej det er et project der har kørt siden sidste år engang, hvor alle der var i match 3 på vej mod førtidspension kom på dette nye flotte project der skulle gøre folk arbejds og indsats klare istedet for at de endte på førtidspension..
Fordi at der var jo slet ikke en grund til at man var i match 3...

Fandt også hele ideen dum, det er sikkert fint hvis du er en af dem der grundlæggende har nogle problemer, misbrug alkohol eller noget angst depression de måske kan hjælpe dig med, men er selv kun fysisk syg uden noget andet, så de kan reelt ikke gøre en dyt, der er ikke nogle indsatser der ville virke på mig...

Og den sygdom jeg har gør at andre mennesker gør mig syge, altså deres kemi, dvs sætter de mig ud i aktivering så består min hverdag for mig af at gå hjem efter 3-50min sove indtil børnene skal hentes, stå op (som så forværrer den migræne jeg har fået pga kemi) så kan jeg så sidde med ungerne og feks forsøge at læse en bog og måtte sætte den lille ned for at gå ud og kaste op, også læse et par sætninger mere, og sådan kan jeg så få lov at sidde til min mand kommer hjem hvorefter jeg kan kravle ind i seng igen...

Så hvad projectet hjælper med andet end at gøre mig meget mere syg og ude af stand til at være sammen med min familie.. Ja spørg mig ikke, men kommunen er jo ligeglade, overvejr om jeg næste gang skal lave video af at jeg kaster op konstant så de måske forstår det....

C.L.E.O
Og ja jeg går stærkt ud fra det er pga økonomi de gør det..

Jeg var på 25 timer i aktivering pga så får de penge tilbage, og alle i den aktivering jeg var i var på 25 timer ligemeget hvad de fejlede....

Sidst redigeret af FibroMcs; 06-05-2013 kl. 08:50. Årsag: fordi jeg husker og staver som en blind og retarderet høne
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat