Se enkelt indlæg
Gammel 15-04-2013, 17:10   #24
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
man kan også vende den om mht den heldagsskole..hvad der er rigtig et sted for nogen - er ikke ikke sikkert er rigtigt et andet sted....

og mine kommentarer bygger mest ud fra mine erfaringer som mor,hvad jeg oplever og hører...

og ja det er rigtig hovedansvaret er selvfølgelig altid mit..men et godt samarbejde med skolen er også vigtigt.,..og jeg synes som sagt bare der er mindst 1 der sabotere undervisningen og det har vedkomne gjort hele sit skoleliv og der er ingen der har formået at sætte sig i respekt i 7 år hverken i skolen eller ved fritidsaktiviteter og det fylder,.,og er synd for drengen,kammerater og undervisningen..før var de 16 - en stor kl,.på en lille skole..nu er de 28..og der går altid 1o-2o min med skæld ud hver time - men forældrene er den type ,de mener ikke der er noget ivejen og så er det ikke let...

og der er så meget stress på skolen nu - eller læresyge er der nogen der kalder det..og der er altid nogen der er sygemeldt med det eller barsel og jeg forstår dem langt hen ad vejen..hvis dagen går op i skæld ud og grim snak - ja så fylder det..det er vel en slags mobning fra eleverne - ubevidst...
så har jeg meget svært ved at se fidusen med flere timer og længere dage..

men var alle børn eklsemplariske -bare et eks..ja så var det jo nemt og alt gled og så ku jeg måske godt se det fornuftige i at få et træt barn hjem 17-17.3o...det skal folk jo også huske - at i de tyndt befolkede områder er 1-2 timer bus hverdag jo ikke unaturlig..men så er der altså ikke meget liv tilbage..
og endelig skal de kloge på borgen også huske alle børn ikke er fessere og måske har mere brug for lu´ft og brug af hænder - fremfor at sidde og svede fra morgen til aften..
nu er der 2 7 kl på vores skole..næste år er der kun 1 8 kl..resten og min søn flytter..så i den nye 8 kl der er tilbage vil være 21 drenge og 7 piger...lyder det fristende..nej tak..tænker jeg bare,.,det blir hårdt i 37 timer at holde styr på dem..

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat