Se enkelt indlæg
Gammel 14-04-2008, 12:31   #25
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Hej Lena

Ja der er meget man kan undre sig over vedr sagsbehandling i Odense kommune. Som det tidligere blev indført fra regeringen "Ny chance til alle"

http://www.nychance.dk/sw673.asp

HAR ODENSE TILSYNELADENDE VALGT AT FORTOLKE DETTE SOM :"NY MISHANDLING AF ALLE DER IKKE UNDERLÆGGER SIG DE MISFORTOLKNINGER AF LOVGIVNINGEN SOM KOMMUNEN AGTER AT UDFØRE SÅLEDES AT DE KAN FÅ DERES RESULTATLØNINGER"

Jeg vil hermed opfordre ALLE til at optage deres samtaler i forbindelse med sagsbehandling og afklaring hos Odense kommune. Jeg har selv fortrudt bitterligt at jeg ikke selv gjorde dette. Hvis kommunen nægter - forhindre de jo klilenten i bevisførelse.
Smart -smart - Odense Kommune!! Men vi håber på at der i fremtiden er flere som Lena der ikke finder sig i den mishandling og misbrug af offentlige ressourcer. I bedste fald må vi jo have et par politianmeldelser ind over - hvordan ser det mon ud som offentlig ansat, med et par politirapporter i cv'et?? Holder dette også?? eller er det kun indenfor kommunens regi det er lovligt at være lovbryder. Så SKAM Jer dog Odense kommune !!
Se så at få afsluttet Lena's sag - og find Jer en sund hobby.

Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat