Se enkelt indlæg
Gammel 05-04-2013, 07:52   #13
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Hej Dansbo

Jobkonsulenten, valgte jeg at gå udenom indtil jeg havde fået jobbet ;-) mest fordi jeg ikke ville have at arbejdsgiver blev "skræmt" og fordi jeg synes jeg bedst taler min egen sag.

Da jeg havde været til jobsamtalen og svaret var ja tak fra arbejdsgiver, kontaktede jeg min jobkonsulent. Hun blev temmelig positivt overrasket - lød nærmest som en mor (ikke negativt ladet) med en sætning som: Jamen kæreste pigebarn (jeg bliver 40 til næste år ;-))
hjertelig tillykkke!

Jobkonsulenten havde kun tre ting at sige ud over det: "jeg synes 4 ugers praktik er for meget, du burde, med det kendskab du har til arbejdet, have nøjes med 2 uger"
og
" vi skal have fundet en dato for et møde med arbejdsgiver så vi kan få skrevet en kontrakt inden de 4 uger udløber - jeg sender nogle papirer som du og arbejdsgiver skal udfylde og sende ind så du er forsikret"
og
" håber at fagforeningen er enig i de 125 kr / timen du har bedt om - jeg tror HK mener det er for lidt"

Så pt har jobkonsulent og arbejdsgiver ikke mødt hinanden.

Helt bevidst fra min side at holde jobkonsulenten udenfor indtil jeg havde brug for hende

Må jeg spørge om hvorfor du spørger? :-)

ps. jeg gjorde selvfølgelig arbejdsgiver tydeligt opmærksom på at jeg er flekser at jeg har skånebehov - ud over mine timer - at jobcenteret skal med ind over osv.

__________________
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Så elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på, der er en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til, så grib den med begge hænder. Hvis det ændrer dit liv, så lad det. Ingen har sagt, at livet ville være let ♥

Sidst redigeret af mawebbro; 05-04-2013 kl. 07:54. Årsag: ps
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat