Se enkelt indlæg
Gammel 04-04-2013, 04:47   #4
Svaninden
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-07 2011
Indlæg: 21
Styrke: 13
Svaninden er ny på vejen
Tak for svar. Ja, jeg bliver nok nødt til at møde op personligt, men jeg ved bare ikke hvor jeg skal henvende mig. Før holdt de til i Baldersgade, men jeg kan forstå at de er flyttet til Sundholm - og nok er jeg glad for at cykle, men jeg synes en cykeltur til ydre Nørrebro og derefter til Amager for så at slutte af i SV er måske lige lovlig optimistisk, når vejret ikke er varmere.

Jeg blev ikke partshørt, da de havde fået ressourceprofilen og de forlængede min sag. Det behøver jeg vel ikke klage over, da det gik i min retning - eller hvad? Haha.

I forvejen har jeg gjort alt jeg har kunnet skriftligt - jeg har det bedst med at kommunikere på skrift, men det er jo umuligt at nøjes med det. Må man optage samtaler man selv deltager i uden at orientere de medvirkende? Jeg overvejede sidst at få fat i en app til telefonen, så jeg kunne optage telefonsamtalerne med kommunen, men jeg havde bisidder på, fordi jeg ikke magtede at klage. De klager vi satte i gang da, har jeg i øvrigt heller ikke hørt mere til.

Jeg vil springe ind i "Min historie" og lægge den ud, så I kan følge med og så jeg har det hele samlet et sted. Jeg vil også lave en kopi til skrivebordet og min private blog. Bare så det ligger ét sted. Får jeg aktindsigten igen, bliver papirerne indscannet og lagt diverse steder, så jeg igen har det hele samlet et sted. Det er åbenbart nødvendigt. Haha.
Svaninden er ikke logget ind   Besvar med citat