Se enkelt indlæg
Gammel 04-03-2013, 13:38   #4
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Det lyder som fuldt medhold.

Så er der ikke tale om, at kommunen skal skynde sig eller rette sig efter nogen anvisninger fra nævnet.

Jeg fornemmer, der er tale om, at sagen blot fortsætter, fordi man på nuværende tidspunkt ikke er berettiget til fleksjob... Det kan ofte være en lang proces for at nå dertil.

Det er begrundelsen i afgørelsen fra nævnet, der fortæller, hvad der mangler. Men det er ikke noget, som kommunen skal rette sig efter med det samme, når der er tale om fuld medhold. Hvis det var hjemvisning, så er der tale om, at kommunen har lavet nogle fejl i sagen, og her får de anvisninger i det og skal rette sig efter det. Men det lyder ikke til, at det er i dennes tilfælde.... De har afgjort, at man ikke er berettiget til fleksjob. Arbejdsevnen er ikke nedsat i sådan én grad, at fleksjob kan komme på tale...

Ovenstående er efter, hvad jeg fornemmer har forstået, da jeg læser det som fuldt medhold til kommunen fra nævnet.

Ja der har sikkert været travlhed i alle jobcentre her på det sidste grundet den nye reform - fleksjob/førtidspension-reform.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat