Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2013, 13:42   #5
Anna79
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2013
Indlæg: 4
Styrke: 0
Anna79 er ny på vejen
Jeg nåede ikke at køre på §56. Den blev ansøgt i oktober, men nåede ikke at komme igennem før jeg blev sygemeldt. 56'eren kan først træde i kraft, når jeg bliver raskmeldt fra nuværende sygeperiode. Men efter sigende er den godkendt.

Dog nægter de udbetaling af sygedagpenge nu (eller, de holder møde om det i denne uge, men ringede i sidste uge for at sige, at jeg ikke var berettiget. Så jeg tvivler på, at mødet ændrer noget der)

Desværre har en psykiater skrevet, at hun ikke mener, jeg skal have lov til at have fleksjob. Hun mener, at jeg skal gå ned i tid med dertilhørende mindre i indtægt. Det dokument har jeg aldrig fået og er sendt direkte til kommunen. Må hun egentlig det?

Det er nu ikke ret gennemtænkt, for selvom jeg kunne få en stilling på 20 timer og få det til at løbe rundt økonomisk, så hjælper det ikke meget i de perioder, hvor jeg ikke evner at forlade mit hjem. Det er der ingen arbejdsgiver, der vil ansætte en på (uden kompensation)

Jeg tænker, at jeg måske skal raskmelde mig og så lade §56 tage over? Men er i tvivl om jeg så stadig kan indstilles til fleksjob.
Anna79 er ikke logget ind   Besvar med citat