Se enkelt indlæg
Gammel 08-04-2008, 18:20   #16
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af THJ Se meddelelser
@Hejdien vi er jo ganske enige, både du, jeg, min sagsbehandler og min læge om at den rigtige løsning er et flexjob. Problemet er bare at når spørgsmålet om hvorvidt min erhversevne er varigt nedsat i ethvert erhverv ja så er svaret: ved ikke

indtil for et års tid eller to siden var refusionsreglerne angående ledighedsydelse og flexjob ganske anderledes hvilket betød at kommunerne bevilligede flexjob fordi det var det billigeste og ikke altid fordi de havde dokumentationen i orden. Det er nu ændre ganske markant så kommunerne risikere at miste hele refusionen i de sager hvor dokumentationen ikke er 100 % på plads og der er tale om formuer hvilket også har betydet at man er meget mere forsigtig med tilkendelserne.

Man er "desværre" begyndt at følge loven

ja det er blevet meget svært at blive bevilget fleksjob ikke fordi folk er blevet raskere men fordi regeringen har strammet rebet om halsen på alle.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat