Se enkelt indlæg
Gammel 28-01-2013, 22:43   #52
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nej det er det bestemt ikke ÉÉ....

Normalt bliver man først tilkendt pensionen den efterfølgende første i næste måned efter de har truffet afgørelsen...

Det kommer selvfølgelig an på om de har overholdt tidsfrister osv...

Så hvis mødet hvor de har truffet afgørelsen har været i januar måned....ja så er man først tilkendt førtidspension fra d. 1 februar af med udbetaling fra marts måned...

Man bliver ikke tilkendt i den måned man bliver indstillet...medmindre de selvfølgelig træffer aftalen den samme måned...
Heh, det kan ski godt være at pensionsnævnet har tænkt; "hende må vi hellere få lukket munden på så hun får lige ftp. 2 mdr. før opr.", for PN mødtes 22/1.

Jeg havde jo en kamp med kommunen om at blive indstillet iht. det gamle. Min sløve sagsbehandler gjorde jo "sit" i sit gebet og selvom jeg skrev til gud og hver mand i jobcenteret og Social Service skete der intet. En sekretær i SS skrev at hun ikke lige havde tid til at lave en indstilling før efter nytår

Sååå fik lige lavet en skrivelse til de øverste i kommunen og dagen efter fik jeg mail fra formanden fra pensionsnævnet om at jeg ville blive indstillet 2012. Dette skete så d. 21/12.

Ufatteligt at man skal være så ilter og tændt i dette system for at kunne overleve.

Jeg er glad for at høre at jeg har kunnet hjælpe andre undervejs, med tiden har man jo kunnet se hvordan mange er fanget på hænder og ben og finder man indsigt og energi til at hjælpe andre, så er det det jeg i al fald vil prøve at gøre. Dette fremover ligeså.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat