Se enkelt indlæg
Gammel 26-01-2013, 02:20   #16
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af 1962 Se meddelelser
Jeg er ked af at der slet ikke er nogle der har været tilfredse med deres forløb hos KiaPro.

Jeg var selv MEGET imod at skulle til anden aktør for en udredning, og kunne ikke forstå at når jeg havde SÅ lidt energi, at jeg så skulle bruge den på at køre fra Køge til Gladsaxe.

Det endte med at KiaPro sendte en repræsentant til Køge, for at forklare mig hvad det gik ud på, og jeg accepterede meget nødtvungent at tage derind.
Aldrig har jeg gjort noget bedre. Min mand var nødt til at køre mig de første gange, for ellers kunne jeg slet ikke hænge sammen, men de selvhjælpskurser jeg deltog i har hjulpet mit til at indse at - JA jeg er syg

Inden da troede jeg selv fuldt og fast på at jeg bare lige skulle . . . så var jeg 100% klar igen. Men de fik mine øjne op for at det nok ikke forholdt sig sådan.
Nu har kommunen så underkendt den rapport, som de udfærdigede efter 6 måneder, og dermed er det jo spild af penge - men det har ikke været spild af min tid, og jeg er bestemt blevet et klogere menneske.

Pt afventer jeg desværre en partshøringssag, hvor jeg kan forsvare mig, for kommunen har smækket kassen i - og siger jeg ikke kan få fleksjob

Hej herfra... Jeg lægger bare en kort besked.... Men jeg har åbenbart også været en af få som havde en god oplevelse af forløbet... Desværre med samme resultat som dig. Kommunen har over hovedet ikke set på deres rapport som kom frem til -intet forslag til noget ingen arbejdsevne....men det er det.første sted jeg er blevet taget alvorligt med min stress og fibromyalgi.
Men da beskeden er "gammel" kan man jo håbe
at det er fordi tingene er blevet lidt bedre... Men som nævnt... Det hjælp nu ikke alligevel.. Desværre

Knus herfra
__________________
livet er for de modige.....

Sidst redigeret af Fib; 26-01-2013 kl. 02:22. Årsag: stave fejl
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat