Se enkelt indlæg
Gammel 24-01-2013, 14:10   #23
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Når vi taler om fra hvornår vi startede med at søge, regner jeg normalt fra da jeg blev uarbejdsdygtig og skulle igennem arbejdsprøvninger og lægeundersøgelser osv..
Man kan vel ikke sige at man er søgende når man ikke ved hvad det er man er søgende på. Det kan man vel reelt først når der ligger nogle klare diagnoser på bordet eller? :-) Mine diagnoser blev slået fast i 2009 men har været sygemeldt siden 2008 og reelt været syg, sådan altid på den ene og anden måde

Nensypigen, det jeg mente med at søge, det var fra man havde søgt ftp til der ligger en afgørelse, var det ikke også det trådstarter relaterede med ham manden som du kommenterede på, at det kun havde taget 2 mdr for ham om at få tilkendt ftp?

Tro mig Nensypigen, min kommune er heller ikke til at løbe om benene med. Min sb. havde på ingen måde lavet en brugbar rp. ting manglede, ting passede ikke, måtte grave hele mit liv op fra barn af og op igennem årene, alt jeg kunne dokumentere tog jeg med til høringsmøde, blev jeg nød til ellers ville jeg have få et afslag, da sagen var lagt op til det. Jeg håber sådan for dig at du får tilkendt ftp:-)

Undskylder lige overfor trådstarter at vi sådan lige braser ind i dit indlæg

Sidst redigeret af LS1980; 24-01-2013 kl. 14:21.
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat