Se enkelt indlæg
Gammel 20-01-2013, 02:50   #4
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
susa71

de debatter der generelt er pt både på bt.ekstrabladet,og mange andre steder - er ikke ligefrem særlige næstekærlige mod os førtidspensionister..

jeg har slet ikke ord for de ting jeg har læst og det had der lyser frem..det er uhyggeligt..helt galt er det gået siden hende tanja med de 4 børn stod frem og hende med de 2 børn..ved godt de er på kontanthjælp..men alle får tur..

bare det vi får af kassen og ikke gemmer os hjemme bag gardinerne er slemt i nogles øjne..så er vi ikke syge nok,hvis vi bevæger os ud..tak for kaffe - siger jeg bare..tænk et menneskesyn..og vi burde tjekkes hvert år og burde ikke få børn osv..der er ingen grænser for ondskaben

og det bliver mere og mere..for 1o år siden bare,synes jeg ikke jeg kan mindes det had der er i dag..anden rangs mennesker..vi burde ikke handle når andre får tid,optage plads i bus- tog på tralve tider..jeg ku blive ved..

tænker bare - hvor har de ideer fra,,de får det til at lyde som noget rosenrødt..hvis det var mig,siger jeg hvis vi ku bytte alt incl..ku vi da godt det,men du kommer hutig til at fortryde,,

undrer over hvordan folk får sådan en tankegang..men håber da det vender og vi er velkomne i samfundet

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat