Se enkelt indlæg
Gammel 13-12-2012, 21:01   #14
Vita
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-09 2011
Indlæg: 13
Styrke: 13
Vita er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Buddha Se meddelelser
Skulle vi lige huske at hun var syg...Vita du lugter langt væk af én af dem der gør det svært for folk med reelle diagnoser at blive taget seriøst i systemet..nej man siger ikke én ting og gør en anden hvis man er helt ude at skide,man indgår derimod i en åben dialog med læger/psykiatere etc.om medicin og/eller alternativer...istedet for at lytte til selvbestaltede båtnakker der googler sig frem i tilværelsen.
Jeg har lige fortalt at "lykkepiller" IKKE virker og giver meget alvorlige bivirkninger. Det er udfra forskning på området.
Som systemet er skruet sammen idag med tvangsmedicinering, for ellers ryger dagpengende, er man nogle gange nød til at gøre som jeg skriver. Jeg ville aldrig sætte mit helbred på spil ved indtag af medicin, hvor eneste virkning er placeboeffekten.
Op i hundes med psykiaterne og deres bedøvende medicin. Det drejer sig ofte om at man mangler nogle essentielle vitaminer og mineraler, hvilket gør at man er mere sårbar over for stress.

Hvis der er en båtnakke tilstede her kan det bestemt kun være Buddha, som har en helt forskruet og tåbelig tro på at medicin er løsningen. Buddha DET VIRKER IKKE.
Vita er ikke logget ind   Besvar med citat