Se enkelt indlæg
Gammel 25-11-2012, 10:40   #25
Andepigen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: København
Indlæg: 157
Styrke: 14
Andepigen er ny på vejen
Så er der en opdatering herfra.

Siden 1/10 har jeg kørt en prøveperiode med øget arbejdstid, 17 t/ugen i stedet for de hidtidige 15.

Det er gået helt glat og problemfrit; jeg har selv været med til at definere og afgrænse mine arbejdsopgaver, og det har været en stor hjælp ift. at få tingene til at gå op.
Jeg har haft min TR med inde over, og aftalen om prøveperiode er også aftalt med personaleafdelingen.

Jeg er nu - knap 2 måneder senere - klar til at gøre aftalen permanent.
Der er skabt kontakt til min jobkonsulent i kommunen, og på tirsdag skal jeg have møde med min TR og chef/personaleleder, hvor jeg vil gøre ordningen permanent.

Det har på en måde været nemmere at have 17 timer end 15. Jeg har bedre tid til de ting, jeg skal lave, og undgår at blive ramt af stress og pres over ad hoc arbejdsopgaver, der ind imellem kommer dumpende, idet jeg har bedre tid til at løse dem.

Desuden har jeg budt ind i den årlige lønrunde, der netop er forhandlet på plads. Mine chefer har også indstillet mig til mere i løn, så jeg har landet et varigt kvalifikationstillæg på kr. 15.000 årligt, startende 1/1-13.
Dét luner gevaldigt! Og er en meget vigtig signalværdi for mig, at mine chefer også har ment jeg fortjener en lønstigning - så alt i alt er tingene faldet rigtig fint på plads
Andepigen er ikke logget ind   Besvar med citat