Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2012, 13:09   #3
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Det er jeg også bange for de kan. Og da min kommune heller ikke endnu har givet mig § 100 merudgiftsydelse, så kan jeg ikke engang her søge om noget hjælp til rengøring.

Så scenariet ser lidt sort ud, også i og med at fradraget også bliver taget væk fra 1. januar 2013 hvor man kunne have fratrukket rengøringshjælp bl.a.

Så nu kan jeg så sidde her, og få det dårligere og dårligere, og jeg er sikker på at jeg ikke er alene.

Min kommune har så fået lov til at sætte skatten op i 3013, så jeg tror ikke de mangler penge. Indiansummer

Og skal lige nævne, at jeg var rengøringsleder og tilsynførende i flere rengøringsfirmaer, hvor jeg oplærte mennesker i at gøre rent på en ergonomisk og hensigtsmæssige måde.

Så det blev jo bestemt lidt akavet da ergo skulle vise mig, hvordan man gør rent. I øvrigt havde hun sagt, at hun også gerne ville se hvordan jeg gjorde sanitet rent, men da jeg ikke på nogen måde kunne håndtere robot støvsuger, så sagde hun, at der ikke var grund til at fortsætte mere?

Var blevet oplyst om at hun ville komme 4 gange?

Efter 2 gange afsluttede hun.

Så grunden til hun kom her, var jo tydelig. Hun kom kun for at gøre mig selvhjulpen til egen rengøring, ikke for at se mit behov. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat