Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2012, 18:59   #4
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
jahhh

du er ikke den eneste som sidder med den følelse - og slet ikke om randers kommune..

jeg har siden jeg stoppede med sdp feb 2011 haft - tælle tælle - 6 med den nye.. og de sidste 3 er på 3-4 mdr..

fedt når man sidder med så kompleks en situation hvor jeg virkelig har brug for stabilitet og at det jeg bliver lovet holder..

jeg var fredet til december i år.. men den nye sagsbeh vil ikke frede mig.. da jeg er under projekt AHEAD - så skal jeg have lavet jobplan - gjort i sidste uge - og nu skal jeg til tværfagligt team møde den 15 oktober..

jeg har lige fået bevilliget bostøtte som starter i næste uge - og så trækker min sagsbeh i socialt team sig tilbage..

jeg sidder i en lånt bolig uden lejekontrakt, da jeg ikke kan finde penge til et indskud og fordi jeg ingen møbler ejer - de er solgt for at leve.. jeg kan efter en retssag der slutter i december risikere jeg skal være ude af med 1 dags varsel.. og så har jeg intet tag over hovedet længere og ingen steder at tage hen..
jeg kan ikke låne til indskud nogen steder og fordi jeg ikke har en lejekontrakt og indbetalingerne sker kontant kan jeg ikke få hjælp til medicin udgifter osv..

der står i alle mine papirer at jeg er skrøbelig og at de er obs på jeg er begyndt at trække mig tilbage og på trods af det - er den nye sagsbehandler i jobcenter ikke interesseret i at vente..

jeg kommer knap ud af sengen fordi jeg ikke kan overskue at stå op til alle problemerne som kun bliver større..

og stadig presser Randers kommune da lige en længe ud.. nogen gange tænker jeg sku på om de prøver at få folk til at hoppe ud fra klippen for at spare penge..
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat