Se enkelt indlæg
Gammel 21-10-2012, 13:55   #7
ihogåh
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-11 2009
Indlæg: 58
Styrke: 15
ihogåh er ny på vejen
Kære Britta

Jeg har været på din hjemmeside. Godt og modigt kæmpet.

Jeg har selv piskesmæld, og er pga. smerterne og det kognitive i dag førtidspensionist. Jeg har haft lignende kampe som dig. Mit problem var en jobkonsulent. Jeg kritiserede jobkonsulentens ukompetente arbejde + bad om at få rettet fejlene i hendes referater. Jeg tror hun følte sig ramt, men officielt blev det et problem at jeg var for perfektionistisk. (jeg er ikke perfektionistisk, men omhyggelig, bl.a. som følge af mit tidligere højtelsket erhverv)

Da jobkonsulenten mente at det ikke var fysisk men psykisk, blev jeg sendt til en arbejdsmarkeds-psykoligisk udredning. Jeg var gal og meget frustreret. MEN i det efterfølgende forløb var det en stor hjælp.

I disse i alt 5 timers psykolog-samtale (ikke terapeutisk, men udredende) indgik bl.a. neuropsykiske test. Jeg fik 9 sider fra psykolgen, der beskrev mig som psykisk velfungerende, men med meget nedsat koncentration. Efter testen blev der ikke mere sat spørgsmåltegn ved mit ønske om at arbejde og om det nu er rigtigt, at jeg har kognitive vanskeligheder og fysiske smerter.

Uden at kende ret meget til dig, tænker jeg at det evt. kunne være en mulighed for dig.

Håber på det bedste for dig.
Dorte
ihogåh er ikke logget ind   Besvar med citat