Emner: Ftp 2013
Se enkelt indlæg
Gammel 19-10-2012, 21:32   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
Web
jeg takker for svar

jeg søger aktindsigt.så jeg ved hvor jeg står.hendes afslag det burde jo også stå i aktindsigt ikke?
Hvis du har fået afslag på pension, så er det ikke sb, der har givet dette afslag, men pensionsnævnet/pensionsgruppen (whatever de nu kalder det i din kommune).

Men du kan også have fået afslag på, at blive indstillet til pension. Så er det en gruppe af sb'ere (og vist nok også en faglig konsulent), som ikke har ment, at din sag skal overgå til behandling efter reglerne om pension, og så er sagen slet ikke nået så langt som til pensionsnævnet.

Men enhver afgørelse bør fremgå af din journal, og dermed også af en aktindsigt.

du kan benytte denne formular til at bede om aktindsigt: http://www.k10.dk/media/skema/aktindsigt.pdf

Aflevér den ved skranken i jobcenteret og bed om en kvittering på, at de har modtaget den.
Så har de 10 kalenderdage til at sende dig kopi af alt hvad der er i din sag.

Når du så modtager den bør du tjekke, om du nu også har fået det hele med. De har det med at glemme noget.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat