Emner: Ftp 2013
Se enkelt indlæg
Gammel 19-10-2012, 09:30   #6
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 16
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
Hej MTVR

hmm der er jeg dig svar skyldig. jeg har været i en arbejds prøvning.men det gik desværre ikke.jeg meldte mig syg da jeg ikke kunne holde til det.så den duer nok ikke

§17 er det ikke om forlængelse af SDP? jeg er blevet forlænget 39uger og ryger på kontanthjælp 29/11
§ 18 ved jeg ikke hvad betyder endnu.men SB har ikke indstillet mig til en §18

har kun haft telefonisk kontakt til hende og der der blev der sagt,at jeg jo fik afslag på FTP og at jeg skulle på smertecenter før at de så det som om at alle muligheder var udtømte
Undskyld jeg blander mig her....

Det du har fået afslag på, er det en FTP ansøgning (§18) eller er det en indstilling til FTP?

En §17 er en ansøgning om FTP men hvor det er dig, der søger på det foreliggende grundlag (dvs., at du ikke kan få flere papirer med i overvejelserne) en §18 er hvor kommunen indstiller dig.

Jeg fik selv afslag på indstilling til FTP, men søgte så en §17 (hvor jeg fik at vide, at det kunne ikke betale sig, for jeg ville jo få afslag alligvel.

Jeg sendte den ind - fik afslag - ankede og ja hvad skete der? Pensionsteamet omstøbte den selv, den blev ikke engang sendt til ankenævnet, så jeg fik en FTP, selvom man aldrig får en FTP på en §17, som min "hjælp" på kommunen sagde det (sb)

Så hvad er det lige der er sket for dig og hvilke papirer har de?
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat