Emner: Ang praktik
Se enkelt indlæg
Gammel 06-10-2012, 03:57   #8
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jo jeg ved godt at der er nogle der skal ringe flere steder for at melde sig syg....

Jeg mente nu heller ikke at det er let let....hvis du forstår...

Mange har det personligt svært ved at få det nederlag hvor man er nødt til at ringe og fortælle at man er syg....

Nææ jeg mente at kommunen mener at det er for nemt og for let....at bare ringe....

Man viser meget mere over for kommunen når man tager afsted hver evig eneste dag...også de dage hvor man normalt ville have ringet sig syg...

Så håber at denne misforståelse er opklaret...

Det er den. Og du har ret i det med at det er bedre at møde selv om man er syg.

Jeg havede nogle dage hvor jeg var syg med blærer i håndflader og under fødder der også var hævet, jeg viste udslæt til afd. leder og til konsulent, men udførte mit arb.

Og på et tidspunkt kunne jeg i flere dage ikke bruge mit ene håndled, mødte alligevel op og sagde som det var, og kollegaer og afd. leder kunne se mit håndled var hævet. Kollegaer sagde du kan gå hjem, men jeg svarede, jeg kan arb. og dække borde osv. med den anden hånd, men må ha hjælp til at hente stabler af tallerkner, og til at vride en klud.

Jeg gik ikke hjem før tid, men det skal man gøre, og man skal også bede om den sygdom man har bliver noteret.

Det gjorde jeg ikke, så der står kun at jeg er mødestabil, pligtopfyldende, intet fravær har, at jeg møder og går til tiden.

Ikke et ord i deres arb.evne raport om at jeg er mødt selv om jeg var syg. Så erhvervsevnen blev sat efter den tid jeg var der.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat