Se enkelt indlæg
Gammel 05-10-2012, 08:55   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
- vi har faktisk også flere herinde, som har omkring 6 timer om ugen.

Et fleksjob kan i princippet være fra 1 - 37 timer om ugen, uden der er noget ulovligt i dét.

På vores nuværende regler, er det dog mest realistisk, at et fleksjob ligger på mindst 12½ time om ugen.

Så selvfølgelig er det bare løgn, når sagsbehandleren siger, at du skal have mindst 20 timer, og jeg bliver SÅ frustreret og harmdirrende, når jeg læser om sådanne udtalelser fra en person, hvis job er at vejlede dig korrekt og informerer dig om lovgivningen på et nivaeu, at du selv kan overskue din sag og har en chance for at følge med.......

Som andre skriver, så skal du fra nu af få ALT på skrift, for hun er ude på at få dig ind i en fælde der sikre, at du kommer til at stå rigtig dårligt, evt med fare for forværinger af din tilstand.......

PS
Det vigtigste i en arbejdsprøvning er faktisk, at man er mødestabil og at man signalerer, at man vitterligt prøver og gør sit bedste.
Timetallet er i virkeligheden, mindre vigtigt, når man ligger helt nede i den lave ende.

Det er KUN problematisk med få timer, hvis det skyldes at man ikke møder stabilt op, ikke forsøger at deltage når man er der, eller på anden måde ikke har en stabil arbejdsprøvning (mange fraværsdage/sygedage) osv....
DET kan de IKKE vurderer noget på - og man plejer at ryge ud i en ny arbejdsprøvning på et senere tidspunkt. Eller får gjort sin egen sag så tvivlsom, at man står med et afslag på rejsning af enten fleks eller førtidspension. Med henvisning til, at der ikke foreligger en stabil arbejdsprøvning.

Sidst redigeret af Ninja; 05-10-2012 kl. 09:08. Årsag: Et lille PS
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat