Se enkelt indlæg
Gammel 03-09-2012, 14:19   #8
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nødråb Se meddelelser
Jeg fik først et brev om partshøring. Der stod at jeg havde 3 dage til at give en grund til forseelsen, derfor ringede jeg ind og fortalte at jeg havde glemt at ringe mig syg. Dernæst kom selve sanktionerings brevet.
Fik du ikke en klagevejledning i det sidste brev om, at de trækker de penge fra? Uanset hvad så synes jeg, du skal prøve at klage over afgørelsen. Gør det skriftligt.

Du kunne f.eks. skrive:

Overskrift: Klage over afgørelse på træk i sygedagpenge

Jeg vil hermed klage over afgørelsen på træk i sygedagpenge. Jeg skal åbenbart ringe ind hver dag og fortælle, at jeg er fortsat syg, men hvor står det i loven, at man skal ringe hver eneste dag? Jeg mener, at når jeg er sygemeldt, så er jeg lovligt sygemeldt indtil, jeg raskmelder mig. Det skal dertil oplyses, at min læge har sygemeldt mig. Der er tale om en enkelt dag, jeg har glemt at ringe ind. I bør tage hensyn til min sygdom som er psykiske problemer. Jeg mener, det er jeres pligt at følge min sygedagpengesag op ved bla. at kontakte min læge, om jeg fortsat er syg og få oplyst, hvilken funktionsnedsættelse, jeg har. Desuden er det meget undrende, at I vil trække 1590 kr. for denne ene dag. Jeg mener, at det normalt med 477 kr. pr dag. I bedes derfor behandle min klage og forventer at høre fra jer, når I har revurderet sagen.

Derudover vil jeg også gerne klage over, at I har sat mig til at være i match 1 og ikke længere i match 2 på trods af, at jeg ikke kan magte at arbejde overhovedet grundet mine flere psykiske sygdomme.

Jeg ønsker en kvittering for, at I har modtaget min klage.

Hilsen....... cpr.nr.....


Du kan sende den som mail til deres hovedmail.
Eller du kan møde op i deres reception og bede om en kvittering for deres modtagelse af din klage. Skriv og aflever den IKKE til din sagsbehandler....

Sidst redigeret af curls; 03-09-2012 kl. 14:27.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat