Se enkelt indlæg
Gammel 30-07-2012, 13:26   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har fået det MEGET MEGET bedre med mit piskesmæld, så mit har nok været i den HELT lette ende af skalaen. Men jeg har stadig problemer når jeg fx skal støvsuge, skrælle kartofler og den slags, hvor jeg skal bukke nakken i mere end 1 minut af gangen - her forleden ville jeg lige vaske hår i håndvasken - og det skulle jeg så ikke have gjort, for jeg fik vanvittigt ondt bagefter, så det var sidste gang jeg gjorde dét
Jeg får også en forværring hvis jeg bare ligger forkert på hovedpuden.

Men jeg skal jo slet slet ikke beklage mig, for jeg ved at andre er direkte invalideret af det, jeg har jo mødt nogen af dem nede i fysioterapien og de har det ganske forfærdeligt

Den gang jeg kom på traumecentret efter ulykken og jeg var blevet tjekket af gud og hver mand, kom der også en særdeles modbydelig sygeplejerske med mine papirer og sagde vrissent, at nu skulle jeg ikke tro at min læge kunne sygemelde mig mere end 4 uger
- så måtte jeg jo lige forklare keglen, at jeg var førtidspensionist og slet ikke var afhængig af en sygemelding
Så tøede hun lige som lidt op, og sagde, at det lød godt, for det kunne godt tage mere end 1 år at komme sig bare nogenlunde
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat