Se enkelt indlæg
Gammel 30-07-2012, 07:41   #3
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Jeg skrev faktisk til MF efter, at hun fremlagde regerings forslag til en reform tilbage i det tidlige forår. Spurgte hende netop om, hvad der skal ske med de ftp'er på ordningen efter 2003, som kunne og gerne ville arbejde få timer om ugen fx med ombringning af aviser eller lidt rengøring. Og spurgte, om regeringen ville give ftp'erne på den nye ordning samme ftp-garantibevis, som dem på ordningen fra før 2003 havde fået. Fik efter næsten 4 måneders venten en sludder for en sladder tilbage. Besvarede ingen af mine spørgsmål, men gentog bare, hvad der stod i udspillet...

Nu reformen er sådan én stor spareøvelse, tror jeg, de har bagtanker mht ftp'er på ordningen efter 2003. Måske også derfor, de nu vil tilbyde, at flere kan flytte fra den gamle til den nye ordning... Synes det er tudeåndsvagt, for samfundet vil altid vinde ved, at en ftp'er (der kan!) arbejder bare lidt.

Så kan kun opfordre folk til, hvis de har overskud, til at maile de relevante personer og spørge dem, hvad planen er. Jo flere der spørger, jo mere sikkert er det, at de opdager, der mangler noget...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat