Se enkelt indlæg
Gammel 26-07-2012, 21:46   #2
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Jeg ville på ingen måde turde sætte min lid til, at der blev ringet tilbage til dig i morgen, som jo er en fredag.
Og så blive det mandag...

STÅ DERNEDE PERSONLIGT I MORGEN NÅR DE ÅBNER, for at vise, at det dælme er alvor, og at du har dine faste regninger til den første, som sikrer dig tag over hovedet og el i kontakterne.

Fald ikke for angreb på din person, men vend den hele tiden tilbage til dem - "hvordan kan I bevise, at jeg har fået et nyt brev, jeg ikke har reageret på?"

"Hvorfor i alverden skulle jeg ikke ville medvirke til at løse min egen situation - det var JER der aflyste det sidste møde!"

Gå ikke før du har noget på skrift, der dels viser at du har været der in person, og bekræftelse på, at dine pengeoverførsel vil blive sat i gang igen omgående.

Begynd ikke et øjeblik at tvivle på din beretttigelse, hold fast og hold ud - det er DEM der har fejlet.

Jo længere tid 'du klarer dig' uden deres medvirken, jo sværere
kan det blive at få toget tilbage på skinnerne.

god vind i morgen.

PS:
Regel nummer ET!!: al kontakt PÅ SKRIFT!

Regel nummer TO: kvitteringer for ALT der indleveres.

REgel nummer TRE: Kør gerne kontakt pr. mail, så har du dato og tidspunkt på alt.
Du behøver ikke tage telefonen hvis de ringer, og du kan ikke stole på, at hvad der kun bliver TALT om, bliver effektueret.

Alle de garvede herinde på k10 ved, at: alt hvad der ikke findes på skrift eksisterer ikke!

Sidst redigeret af L.S.; 26-07-2012 kl. 21:51.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat