Emner: Trafikulykke
Se enkelt indlæg
Gammel 14-06-2012, 00:26   #1
MissMurphey
Førtidspensionist
 
MissMurpheys avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2008
Lokation: København
Alder: 52
Indlæg: 160
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
MissMurphey er ny på vejen
Trafikulykke

Jeg har idag været impliceret i et trafikuheld hvor jeg kørte i bil, og en motorcykel kørte ind i siden af mig, da jeg skulle dreje- hvilket han ikke havde opdaget.

Heldigvis ingen alvorlige personskader til nogen af os.

Men... så tænker jeg "hvad var det nu jeg skulle huske, hvis jeg kom til skade i en bil"....

Der er noget med at visse smerter og symptomer først viser sig senere, har jeg hørt.

Altså, jeg har ikke tænkt mig at snyde med nogle ting, men vil jo gerne være opmærksom på hvad jeg skal holde øje med.

Jeg har mange smerter i kroppen i forvejen pga. hypermobile led og fibromyalgi. Både i muskler og led.
Så hvordan kan jeg definere hvilke smerter der er opstået som følge af et uheld?

Jeg kan godt mærke at kroppen er spændt op, specielt ryggen.

Men tror i ikke det bedste vil være at tage til min egen læge imorgen (idag) og så få ham til at gennemgå mig?

Jeg fik glassplinter i hovedbunden og flere steder på kroppen, men tror at jeg har fået fjernet dem nu.

Jeg skal til samtale med kommunen om ca. 14 dage, i forhold til om jeg stadig er berettiget til ledighedsydelse eller om jeg skal søge pension.
Det sidste har jeg ikke nævnt overfor sagsbehandleren. Så siger hun måske at jeg ikke er samarbejdsvillig.
Men jeg ønsker pension.

Nå, men alt ialt er det jo godt at der ikke er nogle brækkede lemmer:-)
__________________

Førtidspensionist pr. 1/3-2013 !
MissMurphey er ikke logget ind   Besvar med citat