Se enkelt indlæg
Gammel 30-04-2012, 22:51   #58
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumle Se meddelelser
Hej alle sammen..

Så fik jeg endelig tid til en lille opdatering herinde..

Jeg var til lægen i fredags. Han sender mg på smerteklinik. Samtidig har han skrevet at han mener at jeg skal i arbejdsprøvning med langsom start på max 3 timer dagligt og med en ekstra ugenlig fridag, så nu er jeg spændt på om kommunen tager den til sig.

Samtidig har fagforeningen klager til ledelsen af sygedagpengekontoret og det har resulteret i at mine sygedagspenge er blevet forlænget til varighedatoen, men desværre har kommunen skrevet at det skulle være i dag (d. 30 april) men jeg har et brev fra dem, hvor der står at min varighedsdato er den 30 juni, så det kigger fagforeningen på i morgen.

Bare lige lidt nyt herfra.
Nu nåede jeg jo ikke så langt i sygedagpenge systemet som til en forlængelse, men du skriver at du anbefales behandling på en smerteklinik og samtidig står til en arbejdsprøvning!!?

Bør du ikke færdigbehandles og være helbredsmæssigt afklaret inden du starter på en "ny" arbejdsprøvning, det er jo ofte de gyldne ord i det regi??! Hør evt. din fagforening deromkring i morgen.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat