Se enkelt indlæg
Gammel 24-04-2012, 21:42   #35
Dan
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-08 2009
Indlæg: 34
Styrke: 15
Dan er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af pandaline Se meddelelser
Og her har vi beviset på hvorfor der er behov for at formynde overfor de ekstremt arrogante mennesker der påkalder sig ret til at skade andre og herudover sviner de mennesker til der tillader sig at klage over det...

Ikke engang en rolig og saglig dialog kan man få ud af dem. Hver eneste gang skal vi høre om at biler og mados også generer. Vorherre bevares - forhold jer dog til sagens kerne. Jeres røg generer og skader andre mennesker - hvad vil I gøre ved det?

Magen til egoisme og arrogance skal man lede længe efter. Det er det virkelig shockerende ved denne debat.

De fleste mennesker har heldigvis lært at tage hensyn til andre, men en heldigvis svindende gruppe ødelægger det for alle andre.
Hvad var det så lige du gjorde her Pandaline (moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt )

Hvor er det du ser at jeg vil skade nogen?

Hvor er det jeg sviner folk til henne?

Hvor det du ser at jeg ikke kan tage hensyn selvom jeg selv vil bestemme over mit liv?

Hvordan kommer du dog frem til at man (her må jeg gå ud fra at du mener dig selv eller taler du for alle andre) ikke kan have en rolig og saglig debat når man påpeger at der er enkelte i denne "debat" der er mere end dobbeltmoralske når de mener at røg er "slemt" og skader andre men det at være tyk skader kun dem selv

Det er jo rigtigt det jeg skriver når jeg postulere at tykke mennesker bruger sundhedsvæsnet meget mere end normalvægtige og at de samtidigt har det sværere på arbejdsmarked

Så drop dine personlige overfald og kom evt med et bevis på at passiv rygning er skadeligt
Dan er ikke logget ind   Besvar med citat