Se enkelt indlæg
Gammel 03-04-2012, 11:54   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
@Hejdien, og ved at fjerne den oldnordiske og diskriminerende lov, ville sager om socialt bedrageri, man engang i mellem læser om, nok også falde markant......

Hvis de alligevel betaler en sats for enlige, jamen så kan de jo bare fortsætte den samme sats selvom man får en kæreste, de skulle jo betale dem alligevel, hvis man var enlig.

Jeg synes den lov undertrykker syge mennesker, og der er da ingen tvivl om, at den sørger for, at folk fortsætter med at være enlige, eller i hvert fald bidrager til, at man ikke tør finde sig en kæreste som det kan gå ud over økonomisk, da man aldrig vil kunne bidrage på lige fod....

Da min bekendte førtidspensionist, flyttede sammen med sin kæreste, fik hun 5200 kr udbetalt i førtidspension, så nu må kæresten arbejde lidt mere og hun skal hele tiden bede ham om penge til husholdning, frisør, tøj osv, da hendes pension kun dækker lidt af huslejen. Men de er så okay med det (de har jo ikke andre muligheder), men JEG vil ALDRIG føle mig til rette i et liv, hvor jeg skal bede min kæreste om penge til selv de mindste ting. Så hellere være enlig og kunne klare mig selv. Eller have en kæreste på gule plader, hvor hver passer sin egen økonomi og har hver deres egen dør.
Bare trist det skal være sådan.

Ikke engang kontanthjælpsmodtagere har forsørgerpligt over for en kæreste. Så det er mig en gåde, hvorfor pensionister skal straffes.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat