Se enkelt indlæg
Gammel 13-03-2012, 07:59   #10
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Peter79 Se meddelelser
Jeg blev i 2010 fejl opereret for galde sten (fjernet galdeblære, med lekage i bughinde på grund af lægefejl), og fik en bughinde betændelse, derefter en tur i respirator osv. Det blev vurderet at min lungefunktion var nedsat med 30% som følge heraf (i forhold til ikke rygere på samme alder, har aldrig røget selv)
i 2011 fik jeg tilkendt et varigt mèn på 15% som følge heraf, hvor der tages højde for operation og lungefunktion...

Jeg sidder i dag med en følelse at dette ikke helt er nok, da mine smerter i lungehinde er konstante og kommer ved aktivitet og samtidig kan være i hvile i perioder, samt min mave ikke er helt den samme med gener i mave og rundt området hvor galdeblæreren har været. Har samtidig fået at vide jeg har en PSTD fra operation på grund af trauma herfra.

nogen der ved hvad man kan gøre nu?
står i en situation hvor jeg søger tab af erhvervsevne

vil lige tilføje jeg er i arbejdes prøvning ved siden af


Jeg var lige inde og kigge på patientforsikringen.dk

Genoptagelse
En sag kan i følge erstatningsansvarslovens § 11 genoptages, hvis sagens faktiske omstændigheder ændrer sig væsentligt i forhold til, hvad der blev lagt til grund ved sagens afslutning. Det er normalt en betingelse for genoptagelse, at der er grundlag for mindst at forhøje enten méngraden eller erhvervsevnetabserstatningen.


Det må jo være det du skal bruge.

Mvh. Karin
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat