Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2012, 09:40   #22
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
uha det er en jungle dette her. Dejligt Vovse, at du fik det igennem!

Jeg har været til samtale med SB og hun vil have at jeg skal igennem det terapiforløb, men hun vil få det igennem via min egen læge (Selvom jeg sagde at han har sagt nej til at henvise mig). Hun vil få sociallægen til at overtale ham. så nu må vi se hvad der sker.

Jeg spurgte så, "Hvad hvis lægen stadig siger NEJ"?. For det er jo et problem, for hun vil ikke lade min sag gå videre før jeg har været det igen. Hun er 110% overbevist om at hvis jeg kommer til psykolog så vil jeg ikke få hofteskred mere Spurgte om hun ikke kunne høre det lød lidt underligt, men det kunne hun ikke!

Fred være med det!

Men hun vil så, hvis lægen ikke vil henvise, prøve at finde en løsning via en psykolog der er ansat i kommunen til at varetage arbejdsløse der skal blive klar til arbejde. Så vi må jo bare vente og se!

Oven i hatten er mit nu 1 år og 3 mdr, lange praktikforløb, lige blevet forlænget med 6 mdr mere!!

Hun "venter" på at mit liv bliver stabilt, at jeg kan arbejde stabilt, og at der ikke er flere der antyder at jeg kan få det bedre hvis dit og dit, og SÅ kan jeg blive arbejdsprøvet og se om jeg kan søge fleks. Men hendes udgangspunkt er at jeg kan arbejde fuldtid på alm vilkår....


så op af bakke og og TÅÅÅÅLOOOODIGHED til mig!
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat