Emner: match
Se enkelt indlæg
Gammel 15-02-2012, 19:19   #18
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaTT Se meddelelser
Det i skriver sætter da nogle tanker igang hos mig.

Har i 2½ år været i match gruppe 3, er så usansynlig heldig stadig at være ansat hos en virksomhed, som trods mine sygdomme stadig kan se mine kvaliteter. Er fuldtidsygemeldt i perioder, men arbejder ellers 3 - 3½ timer dgl.(max. antal timer) - dog med helt andre arbejdsområder end tidligere, og masser af skåne hensyn.

Fik i efteråret 2010 forlænget mine dagpenge med 2 x 52 uger.

Kæmper pt. med at blive bevilget fleksjob, min arbejdsgiver er klar til at ansætte mig i min nuværende stilling. Kommunens lægekonsulent skrev i juni 2011 at arbejdsevnen uden tvivl var nedsat, dog ikke til det ubetydelig, de mener dog ikke min tilstand er stabil, hvilket jeg kæmper med at bevise.

Men alt dette kan jeg ikke rigtig få til at hænge sammen med at jeg er placeret i match 3 eller har jeg misforstået et eller andet?
Svært at vurdere... Måske har din sagsbehandler placeret dig i match 2 nu? Mon du har indhentet aktindsigt her på det sidste og se, hvad der står i sagen? Man kan også prøve at høre sagsbehandleren ad, om man fortsat er placeret i match 3 og høre denne ad, om sagen lige nu er forløber korrekt i dette forløb, hvis man fortsat er i match 3 passiv.
Kunne forestille mig, at du måske er i match 2 nu, da du er i et forløb hos din arbejdsgiver. Lyder dejligt, at din arbejdsgiver vil være med til at bevare dig, hvis du blev fleksjobber.... Men din læge har jo også medindflydelse på, om hvorvidt du må arbejde og hvor meget. Hvis f.eks. din læge sagde, at du absolut ikke måtte arbejde i en periode, fordi helbredet kan forværres - så kunne det være match 3. Men det er sådan set en individuel vurdering hver sagsbehandler tager.

Hvis der sker ændringer f.eks. forværring i dit helbred eller der er tilkommet nye diagnoser, kan det være godt at informere jobcentret om dette, da de skal se på helheden i det hele - og finde ud af hvor meget din nedsat arbejdsevne er...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat