Se enkelt indlæg
Gammel 14-02-2012, 13:03   #2
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den skramlede Se meddelelser
Blev påkørt 2005 sep. troede bare det skulle arbejdes væk, men ja er nu så skadet med smerter, at det på tide at søge min pension desværre, har været arbejdsprøvet, gav bagslag, sent til genoptræning efter lang tids sygemelding men forværrede bare smerterne, er afsluttet på smertecentret de kan ikke gøre mere min skulder er defekt konstant hovedpine, rygsmerter billeder fra ringer rygcenter viser en revnet hvirvel 3 polapser nit knæ er lige blevet opereret for 10-12 gang går med krykker Og kommunen vil stadig sende mig i arbejdsprøvning da de mener man ikke kan vurderes når man ikke møder op hverdag?? ja grund jeg er ikke istand til at møde pga smerter Jeg spørger hvad gør man så ?? jeg mister snart retten til sygedag penge
Du møder bare op i arbejdsprøvninger hver dag, om så du går hjem 10 min efter, betyder ikke noget for så har du vist vilje.Du har vist at du har forsøgt. De kan ikke vurdere dig når du ikke er der, de kan ikke se om du virkelig har smerter.
Så det bedste for dig vil være at møde op hver dag, og så gå hjem når smerterne melder sig.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat