Se enkelt indlæg
Gammel 12-02-2012, 12:45   #7
Gazellen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Lokation: Nordjylland
Indlæg: 22
Styrke: 13
Gazellen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af §ABC Se meddelelser
Hvornår skete skaden ?
Hvornår blev du sygemeldt ?
Hvornår anmeldte du skaden ?

Er sagen sendt til arbejdsskadestyrelsen, efter at du er blevet orienteret om at det er en mulighed at forlænge på en åben sag der ?
Hvis sagen er gammel, men først anmeldt nu, kan det jo godt virke som om der er anmeldt udelukkende med det formål at forlænge sdp, og så kan jeg da godt forstå hvis kommunen vil prøve sagen længere oppe i systemet.

Hej

Det er lidt indviklet men skal prøve at forklare det.

Skaden skete den 18/5-2011, hvor den blev anmeldt på min arbejdsplads og jeg gik fra at være deltidssygemeldt til at være fuldtidssygemeldt pga skaden.Min arbejdsplads sendte den videre til Region Nordjyllands Forsikringsselskab dengang. Ved en fejl bliver den ikke sendt videre derfra før dec. 2011, da jeg opdager de ik har sendt den videre. Grunden til jeg opdager det så sent er at jeg, udover arbejdsskaden, er i et længerevarende forløb pga bækkenløsning og diffuse smerter, så havde koncentreret mig omkring dette forløb.

Så som sagt er det lidt indviklet, da det jo sådan set er 2 sager der overlapper hinanden, men derfor har jeg vel alligevel ret til en fair og ordentlig behandling?

Tak for dit svar
Gazellen er ikke logget ind   Besvar med citat