Se enkelt indlæg
Gammel 30-01-2012, 14:09   #11
Lottewl
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2012
Lokation: jeg kommer oprindeligt fra Kolding, men har boet i Århus siden 2003
Indlæg: 5
Styrke: 0
Lottewl er ny på vejen
@Lum: Nej det er ikke pga at jeg ikke har haft fuldtid. Men pga jeg allerede er færdig med en længerevarende uddannelse (cand.mag)

Ellers var det i forhold til muligheden for fleks, jeg er i tvivl om er udelukket, pga jeg har været arbejdsløs lige indtil min sygemelding og lige før det studerende (siden 2003).

aaarh jeg vidste egentlig ikke det med a-kassen. Og det er da i hvert fald meget godt at vide.

Jeg har boligtilskud og alt det der

Jeg ved godt det er for min skyld i siger de ting, og det er også rigtigt godt i siger det. For jeg er allerede begyndt at overveje om jeg kan blive helt rask og begynde at skynde mig at komme igennem alle (u)muligheder Så er jeg da lidt på forkant med tingene.

@Samp: Har lige talt med min læge, som vil sætte mig op i lamotrigen og hvis ikke det virker så også skifte fra sertralin til velafluxin.

Men udover det, så ved jeg ikke, om der er så meget at gøre. Jeg går pt hos en hypnoterapeut (der er uddannet psykolog). Jeg har jo allerede gået til psykoterapi og kognitiv terapi. Med noget udbytte af begge. Men hos en psykiater kan jeg da forhåbentlig få gode råd til, hvilke muligheder, der er for at blive rask. Eller ved psykolog, hvis jeg også kan blive udredt der.

Men alt det har sb slet ikke oplyst mig om. Og det synes jeg godt nok er strengt, for havde jeg ikke selv undersøgt sagen og fundet frem til den her side. Så ville jeg godt nok være ilde stedt. Så derfor skal i endnu engang have tak Og jeg er sikker på, jeg nok skal ende med selv at kunne hjælpe andre herinde
Lottewl er ikke logget ind   Besvar med citat