Se enkelt indlæg
Gammel 17-12-2011, 12:13   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Exclamation Nu må den hekse jagt på kontanthjælps modtagere høre op.

Hvor kommer de oplysninger fra, om at et ægtepar på kontanthjælp har 29000 kr om måneden fra????

Er børne check regnet med i dette beløb???

Er vi bare alle sammen blevet et folk som æder alting råt?

De fattige som har søgt julehjælp kan ingenting få, da en vis herre fik tale tid i tv og udtalte at de slet ikke findes.

Helt ærligt Danmark kan vi være dette bekendt?

Og hvad er problemet i virkeligheden? Siger man at fordi ægtepar modtager x antal kroner at leve for om måneden, at de ikke Gider at arbejde? Er det det som er problemet i virkeligheden?

For de kunne da sagtens have et arbejde begge to, hvor de tjente 15000 tusind hver, så hvad F... handler det her om?

Jeg har selv været på kontanthjælp før pension, jeg kan ikke genkende dette beløb overhoved, men jeg var enlig uden børn.

Fortæl hvor oplysningerne kommer fra, eller er det en and som det andet var at 3500 kvinder på kontanthjælp ikke vil arbejde.

Har vi nu så ondt i økonomien herhjemme, at vi driver hekse jagt på de svageste i samfundet, af bare misundelse?

Prøv dog selv at være på kontanthjælp i flere år, før I dømme andre. Øv for en mentalitet vi har fået i dette land. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat