Emner: revalidering?
Se enkelt indlæg
Gammel 13-12-2011, 23:42   #6
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hej Se meddelelser
Dejligt du er så hurtig på tasterne. Tak for det. Ja jeg tror at min helbredtilstand er varig, men det er mange år siden, jeg har arbejdet 37 timer. Sb fra 2. aktør sagde også, at der er mulighed for et løntilskudsjob på det sted, jeg skal i virksomhedspraktik på. Det indebærer jo bare lige, at jeg rakmeldes selvfølgelig, og min løn går omkring 5-6000 kr ned udbetalt. Det er så en biting. Hmmm. Min bekymring går mere i retning af, når jeg stopper og skal til at søge jobs igen og jeg formoder min fagforening vil have at jeg søger 2 om ugen inden for mit fag.
Hvad er grunden til at du ikke har arbejdet fuld tid i flere år, er det kun på grund af ryggen eller?
Hvis det er et fuldtids løntilskudsjob så burde du da ikke gå ned i løn eller?

Og hvis du har skånehensyn med din ryg, så skal du jo ikke søge indenfor den branche igen (hvad det så end er) og det kan du få papirer på.

En læge erklæring der siger at du er rask, men ikke skal belaste ryggen mere, da der så er fare for din arbejdsevn
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat