Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2011, 21:41   #2
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Hver gang jeg hører frasen om parkerede på førtidspension er jeg ved at brække mig...

Jeg ved ikke hvor det kommer fra... men er vel noget der er opfundet for at dem det er gået ud over skal få en form for dårlig samvittighed...eller dem der passer deres job hvor dag og betaler en høj skat skal have nogen at se ned på og foragte...

I don't give a shit... jeg føler mig på ingen måde parkeret og hvis nogen vil give forestillingen om at jeg skulle være ulykkelig eller føle mig udstødt som førtidspensionist... så er det det sku op til dem...

Jeg passede mit lønarbejde i 30 år..havde privatfirma i fritiden..betalte en megahøj skat uden at brokke mig...da det hele ramlede pga sygdom var det en stor ulykke for mig personligt... brugte 10 år af mit liv på at prøve at komme tilbage på arbejdsmarkedet...i de 10 år følte jeg mig parkeret, udstødt og foragtet...jeg følte jeg kæmpede min kamp for at komme tilbage helt alene...ingen hjælp overhovedet andet end skattevæsenet der var efter en for en megastor restskat fordi man pludselig ikke kunne tjene som før...man blev simpelthen kørt over i den grad som er helt uforklarlig for mennesker der ikke har prøvet det selv... men nope... ingen hjælp at hente ...jobcenter... en af de største jokes i nyere tid... man kunne lige så godt slikke frimærker...

på et tidspunkt må man bare indse at tiden er løbet fra en...vi har trods alt kun eet liv... søgte førtidspensionen og fik den...og det kan da godt være at nogen synes jeg skulle føle mig parkeret... men jeg følte en stor befrielse...nu var helvedet forbi og jeg var fri igen... et nyt liv uden en talentløs og uduelig sagsbehandler siddende på nakken og indkaldelse til flere idiotiske og udsigtsløse samtaler...uden flere idiotiske og intetsigende udsigtsløse kurser som alle vidste var tidsspilde og som ingen troede på alligevel...
Tak for hjælpen kære samfund...jeg var syg da i startede og var kørt helt ned i jorden da i sluttede...

I dag har jeg fået et nyt liv i en andet land...og jeg nyder det fuldt ud...skal jeg føle mig passiviseret eller parkeret eller udstødt...gu vil jeg da ej...jeg nyder livet og hvis der er nogen der mener jeg skulle have dårlig samvittighed over at modtage min førtidspension og samtidig have genfundet min livsglæde så kan de jo bare tilbagebetale mine indbetalte skattepenge så skal jeg nok klare mig selv på en noget højere ydelse end den trods alt ganske jævne førtidspension...

der er et liv efter tilkendelse af førtidspension... det gælder bare om at finde det... og at politikere og andre taler om parkering viser bare at de er alt for virkelighedsfjerne og priviligerede til at forstå en dyt af hvad man skal igennem før man havner på førtidspension... politikere og andre med snuptagsløsninger på parkeringsvanviddet... vågn op til virkeligheden og lad mig bare være i fred...mit helbred kan simpelthen ikke klare mere hjælp fra jer....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat