Emner: Hmmm
Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2011, 18:10   #3
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Jeg synes, du skal kontakte din jobkonsulent og forklare, hvordan du har med de ekstra opgaver osv... Så jobkonsulenten ligesom også har din version. Man ved nok aldrig, hvad den koordinator har sagt til din jobkonsulent (om du ikke gider osv...) Gør det INDEN mødet...

Når I så er sammen alle sammen til mødet, så må du bare være ærlig og sige, at du altså er fleksjobber og skånehensyn i kontrakten skal overholdes - og opgaverne ifølge kontrakten skal overholdes. Og du kun kan arbejde til den tid, det skal være og ikke overarbejde...

Håber det vil lykkedes for dig.. Er koordinateren din "chef"? Der må være en over den her koordinater. Du kan gå til chefen eller lederen for den her plejecenter og forklare, hvad der sker.... Det plejer også være en chef eller leder som skal tage sig den opgave at holde et møde med dig og jobkonsulenten....

Håber det vil gå...

Jeg har prøvet at opleve på min tidligere arbejdsplads, hvor det ikke gik helt så godt med chefen og mig på et tidspunkt. Det viste sig, at han allerede havde snakket med min jobkonsulent inden mødet. Kan ikke huske, om hvad min chef havde sagt, men jeg brød mig ikke om det.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat