Se enkelt indlæg
Gammel 06-12-2011, 22:15   #13
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af migselv3 Se meddelelser
Tillader mig lige, at komme med et spørgsmål, da min situation mht sdg. stop ligner denne rigtig meget.

Er her nogle, som ved om man kan blive forlænget efter nr. 4 - hvis man i forvejen er forlænget efter nr. 2, når ens helbred er forværret
Hej migselv3 og andre der blander sine egne spørgsmål inde i andres tråde

Forsæt helst med spørgsmålene i jeres egne tråde eller lav en hvis I ikke kan finde svar i søg feltet.

Til dig migselv3 kan jeg svarer, at du kan "sagtens" blive forlænget iht. §27 stk. nr. 4, selvom du i sin tid blev forlænget efter nr. 2, kriterierne for nr. 4 skal naturligvis bare være til stede.

Mht. trådstarter Hanne67, hvis det ingen steder i din lægelige dokumentation er nævnt noget om det ordinære arbejdsmarked efter de behandlinger du skal igang med, så ville jeg pege på §27 stk. 1 nr. 2 ligesom Håber.

Tag denne med din sagsbehandler og bid mærke i "andre afklarende foranstaltninger" som netop er de psykolog behandlinger du evt. skal igang med.

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 39 uger,

Alternativt §27 stk. 1 nr. 3 alt efter om man lægeligt kan anslå behandlingstid og at du kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked efter endt behandling, dette er dog mere usandsynligt at tro at din læge vil udtale sig om pt.!!

Har du andre lægelige dokumenter/ udtalelser i din sag ? Hvad er der sket i de snart 52 uger du har været på sdp. ?

Og Hanne67, så bliver jeg jo lige i tvivl om du overhovedet er faldet for varighedsbegrænsningen på 52 uger, det tror jeg ikke, men jeg vil dog mene at de samme forlængelses bestemmelser træder i kraft, der må Ricke evt. lige komme til !!
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 06-12-2011 kl. 22:31.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat